fredag 20 januari 2012

Bloppis - mammakläder

Nu är det dags att sälja mina mammakläder. Jag tänkte prova med min allra första bloppis och se om det finns något intresse bland er läsare?

Så här går det till:
Om du är intresserad av ett eller flera plagg skickar du ett mail till byvanilla@hotmail.com, först till kvarn gäller! Du får gärna höra av dig om du vill ha fler bilder eller om vill ställa frågor angående plaggen, men det är den person som först skriver att den vill köpa plagget som får det!

Blå tunika från MQ
Storlek: 36
Använd: två-tre gånger
Ditt pris: 200 kr

Grå tunika från MQ
Storlek: 34
Använd: två-tre gånger
Ditt pris: 100 kr

Mossgrön topp från Mamalicious
Storlek: M
Använd: Aldrig (jag köpte fel storlek)
Nypris: 399 kr
Ditt pris: 200 kr

Lila klänning från Mamalicious
Storlek: S
Använd: sparsamt
Ditt pris: 150 kr
Blå t-shirt från Mamalicius
Storlek:
S
Använd: två-tre gånger
Ditt pris: 100 kr

Rutig, kortärmad blus från H&M
Storlek:
S
Använd: två-tre gånger
Ditt pris: 80 kr


Ljusblå, kortärmad blus från H&M
Storlek:
XS
Använd: två-tre gånger
Ditt pris: 80 kr

12 kommentarer:

  1. Hej,
    tack så mycket. :)
    Jo det går nästan ruskigt fort har rul redan vid den 2a februari :)

    SvaraRadera
  2. Ååå, så härliga mammaplagg, jättefina :)

    Sv: Ja, men eller hur... Hade inte någon aning om att det funkade att färga håret på det viset ;)

    SvaraRadera
  3. fin blogg:)
    hoppas du får en bra helg!
    kram.

    SvaraRadera
  4. God kväll ♥ Ja, det stämmer ganska med vikten. Han har tagit igen bra! :) Hoppas ni har en mysig kväll! KRAM

    SvaraRadera
  5. sv: kom ni ner på stan? Hittade ni något fint? :)

    SvaraRadera
  6. eller hur, det är ju så häftigt :) tycker inte heller att man ska planera allt i livet, det blir som det blir och oftast går det ju vägen ändå ;) hihi

    vilka fina kläder ! jag använde mest linnen från GinaTricot genom hela graviditeten, haha :)

    SvaraRadera
  7. Skit att man inte tänker bli gravid igen... Dina plagg är helt underbara!

    Och du som kommenterade min header, din header är ju helt underbar!!!

    kram kram

    SvaraRadera
  8. God kväll söta.
    Ska med försöka sälja mina mamma kläder..Ha en fin helg söta.kram kram

    SvaraRadera
  9. Fina grejer. Skulle köpt om det inte är så att jag har bara 2 månader (max) som gravid kvar, så det känns inte riktigt aktuellt!

    Men bra med bloppis och att sälja vidare så det kommer till användning. Tradera är också bra om du inte får det sålt här!

    SvaraRadera
  10. Hej,

    Jag ska sälja en sådan där svart polarn & pyret -klänning på tradera och just den klänningen lyckas jag inte få några bra bilder på så jag undrar om jag kanske skulle kunna få låna din bild?

    /Jenny

    SvaraRadera
  11. Hej Jenny!
    Maila mig på byvanilla@hotmail.com

    SvaraRadera